Jaké jsou možnosti spolupráce?

NĚCO MÁLO O SPOLUPRÁCI

Jakou formou s firmami spolupracuji?

Na samotném začátku musím zmínit, že firmy i produkty ke spolupráci si pečlivě vybírám a nespolupracuji s každým. Výrobky nebo služby mi musí být sympatické a musím jim věřit. Moji fanoušci mi skutečně věří a mají ve mne důvěru. Pokud jim nějakou službu nebo produkt doporučím, tak mají za to, že se jedná opravdu o kvalitní výrobek.

Upřednostňuji dlouhodobou spolupráci. Na jeden rok si vybírám k dlouhodobé spolupráci maximálně 4 firmy. Krátkodobé spolupráce přijímám jen tehdy, pokud jde o opravdu kvalitní produkty.

Proč je dlouhodobá spolupráce výhodnější?

Je nesmysl chtít po influencerovi, aby během měsíce publikoval 20 stories a 5 příspěvků s reklamou na produkty. Fanoušky to nebaví, naopak je to od produktů odradí a profil influencera degraduje. Mnohem lepší je průběžné publikování během celého roku. Proto ani já nenabízím „kobercové nálety“ desítek stories s reklamou. Má nabídka bude vždy založena na mých zkušenostech a bude

Jak může spolupráce probíhat?

  • Jak jsem psala výš, přednost dávám dlouhodobé spolupráci. V tom případě s firmou vždy domluvím na konkrétním způsobu propagace – počet stories, v kolik hodin budeme stories publikovat, jak je budeme kombinovat s příspěvky apod.
  • Pokud má firma zájem, tak je možné zrealizovat soutěž a jejich produkty nebo služby. Soutěže podporuji zpravidla průběžně i pomocí stories.
  • Pokud nad spoluprací uvažujete, tak vězte, že efekt se nejčastěji dostaví až po několika týdnech. Návštěvníci mého profilu si budují ke značce důvěru postupně.
JDEME NA TO

Tak co, jste připraveni propagovat vaši firmu na Instagramu?