Jaké jsou možnosti spolupráce?
Jakou formou s firmami spolupracuji?
Na samotném začátku musím zmínit, že firmy i produkty ke spolupráci si pečlivě vybírám a nespolupracuji s každým. Výrobky nebo služby mi musí být sympatické a musím jim věřit. Moji fanoušci mi skutečně věří a mají ve mne důvěru. Pokud jim nějakou službu nebo produkt doporučím, tak mají za to, že se jedná opravdu o kvalitní výrobek.
Upřednostňuji dlouhodobou spolupráci. Na jeden rok si vybírám k dlouhodobé spolupráci maximálně 4 firmy. Krátkodobé spolupráce přijímám jen tehdy, pokud jde o opravdu kvalitní produkty.
Proč je dlouhodobá spolupráce výhodnější?
Je nesmysl chtít po influencerovi, aby během měsíce publikoval 20 stories a 5 příspěvků s reklamou na produkty. Fanoušky to nebaví, naopak je to od produktů odradí a profil influencera degraduje. Mnohem lepší je průběžné publikování během celého roku. Proto ani já nenabízím „kobercové nálety“ desítek stories s reklamou. Má nabídka bude vždy založena na mých zkušenostech a bude
Jak může spolupráce probíhat?
- Jak jsem psala výš, přednost dávám dlouhodobé spolupráci. V tom případě s firmou vždy domluvím na konkrétním způsobu propagace – počet stories, v kolik hodin budeme stories publikovat, jak je budeme kombinovat s příspěvky apod.
- Pokud má firma zájem, tak je možné zrealizovat soutěž a jejich produkty nebo služby. Soutěže podporuji zpravidla průběžně i pomocí stories.
- Pokud nad spoluprací uvažujete, tak vězte, že efekt se nejčastěji dostaví až po několika týdnech. Návštěvníci mého profilu si budují ke značce důvěru postupně.
